.

ترک خودارضایی

.

.

ترک خودارضایی
پسر همسایه از من خاستگاری کرد :: نکات زناشویی

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

آموزش مسائل زناشویی و نکات پزشکی

آخرین نظرات

پسر همسایه از من خاستگاری کرد

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ق.ظ

پسر همسایه از من خواستگاری کرد


سلام .میخوام داستان زندگیم رو بگم .خودم ۲۸ همسرم ۳۶ ساله .منو و همسرم با هم همسایه بودیم

ولی اصلا همو ندیده بودیم .همسرم کلی جا خواستگاری برده بودنش ولی هیچ دختری رو نمیپسندید 

واسه هر کدوم یه عیبی میزاشت تا قرار میشه با خانواده اش برن زیارت مشهد .همسرم اونجا از امام رضا

میخواد یه دختر خوب سر راهش قرار بده و روزی که از مشهد برمیگردن میگه برم آرایشگاه سر کوچه موهام

رو کوتاه کنم و منو وقتی با لباس مدرسه از خونه در اومدم که برم مدرسه میبینه و ازم خوشش میاد .میره

خونه و به مامانش میگه .مامانشم زود چادر سر میکنه و میاد جلو درمون .ولی من مخالف بودم و میگفتم

هیچ شناختی ازش ندارم .چند باری هم مادرش میاد جلو درمون تا پدرم میره تحقیق و همه میگن پسر خوب

و خانواده داریه .ولی باز من راضی نبودم و هر روز خاله ای عمه ای زنگ میزدن که جواب مثبت بده پسر خوبیه

تا خلاصه منو به زور سر سفره عقد نشوندن  .تا قبل از عقد بیشتر از یک یا دوبار با هم حرف نزده بودیم و

از اخلاقش چیزی نمیدونستم  تا عقد کردیم ولی از همون بعد عقد انقدر بهم محبت کرد و بهش عشق ورزید

که منم دلباخته اش شدم و الان ۱۰ ساله از ازدواجمون میگذره و دو تا دختر داریم .درسته ازدواجمون بدون

شناخت بوده و جر و بحث مون هم میشد ولی الان خداروشکر هم از همسرم هم زندگیم راضی ام .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی