.

ترک خودارضایی

.

.

ترک خودارضایی
داستان خیانت تلفنی شوهرم :: نکات زناشویی

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

آموزش مسائل زناشویی و نکات پزشکی

آخرین نظرات

داستان خیانت تلفنی شوهرم

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۵۷ ب.ظ

داستان خیانت تلفنی شوهرم

سوال:


سلام به همه دوستان؛
 
سال گذشته شوهرم بشدت بهانه گیر
شده بود وبهش شک کرده بودم. بنا به پیشنهاد دوستان بهش محبت کردم که 
اگر چیزی هست تموم بشه. اون موقع حامله بودم بچه ام الان دو ماهشه. تو این
مدت یه روز خوب بوده و یه روز خراب. تمام بی محبتیاش و ایراد گرفتناش و 
تحقیرهاش رو تحمل میکردم ومیگفتم انشالله که هیچی نیست. ولی امروز 
صداشو ضبط کزدم ودیدم که حدسم درسته. اون طرف یکی از اقوامه که شوهر
وبچه داره ودر شهر دیگه ای هم زندگی مستند. الان نمیدونم چیکار منم. احساس
درموندگی میکنم. مشاور بهم گفته بروش بیارم وازش بخوام کات کنه ولی خونه 
رو ترک نکنم. دوست دارم ازش انتقام همه زجرایی که داده رو بگیرم. دلم میخواد
یه مدت نبینمش. بیاد دنبالمو بگه غلط کردم. چیکار کنم؟ روحمو جسمم بعد زایمان 
بشدت رنجوره. اینم بگم خیلی بی منطقه و فکر نکنم با حرف زدن به جایی برسم. 
کمکم کنید چیکار کنم باهاش؟

#جواب


سلام. دوست عزیزم 

اول از هرچیزی خود ما هستیم که باعث میشیم طرف سرد بشه درست؛ خب یکم بهش محبت کن به خودت برس سعی کن مث اون خانم 

رفتار کنی اس های عاشقانه بده براش کلمات عاشقانه بنویس بزار کنار تخت تا بخون به خودت عطر بزن همیشه مرتب باش سعی کن غذا 

اماده و خونه همیشه تمیز باش سعی کن باهم اشپزی کنید باهاش شوخی کن بهترین لباس ها رو براش بپوش.

هیچوت میدون ترک نکن بهش اهمیت بده. لباساشو اتو بزن و اماده باش توی کشو مرتب . غذا اماده کن و بهش بگو بریم مثلا فلان پارک غذا بخوریم یه هوایی بخوریم.
طرف مقابل شما فقط توجه میخاد همین هیچ جای نگرانی نیست خونسرد باشید و خب خودتون میگید فقط از نظر عاطفی خب پس نیاز ب نگرنی نیست. در ضمن طلاق هم راه حل خوبی برای این مشکل نیست.

#جواب 


سلام؛
به نظر من شما باید خودتون رو به چیزی که شوهرتون میخواد نزدیک بکنین. احتمالا همسرتون شور و شوق بیشتری در زندگی میخواد. اگه توی محیط خانواده تامین بشه دیگه برای رفعش به جامعه پناه نمیبره.شور و شوق زندگی رو بیشتر بکنین.به زندگیتون تنوع بدین.سعی کنین ایشون رو شاد بکنین(البته زیادش میشه لودگی).ببینین همسرتون چی دوست داره .
میدونین اتیش انتقام فقط زندگی خودتون رو میسوزونه وباعث میشه همسرتون به طرف اون خانم کشیده بشه.خیلی هم حساسیت به خخرج ندین.این روز ها خانم ها و اقایون ارتباطاتشون مثل سابق نیست ولی خب من اینو نمی پذیرم که شخصی ادنازه ی همسر انسان بهش محبت بکنه.اقایون اینجوری هستن که وقتی ازش ناراحت هستی باید بهش بگی وگرنه اون هیچ وقت متوجه نمیشه واگه هم بشه میگه اگه مشکلش بامن بود بهم میگفت.به نظرم کارهایی رو که گفتم انجام بدین .اگه دیدین مثل قبل ادامه میده سعی کنین با احساس و لطافت زنانه بهش بگین.

مثلا بگین عزیزم من همسرت هستم و دلم میخواد وقت بیشتری روباهم و بچمون بگذرونیم .احساس میکنم اینجوری زندگیمون خیلی قشنگ تر میشه وکم کم سرصحبت رو باز کنین.
واینکه بعد انتقام هیچ چیزی به دست نمیارین مگه بی توجهی همسرتون.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی