.

ترک خودارضایی

.

.

ترک خودارضایی
من متاهل هستم نه خیانت دیدم ونه خیانت کردم :: نکات زناشویی

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

آموزش مسائل زناشویی و نکات پزشکی

آخرین نظرات

من متاهل هستم نه خیانت دیدم ونه خیانت کردم

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ق.ظ

من متاهل هستم نه خیانت دیدم ونه خیانت کردم


سلام عرض میکنم خدمت تمام اعضای سایت وادمین های محترم


من متاهل هستم نه خیانت دیدم ونه خیانت کردم ،اما دوست داشتم مطلبی روبااعضای سایت به اشتراک بذارم 

من واقعاناراحت میشم وقتی میبینم که بعضی از خانوما هیچ حرفی برای گفتن ندارن وفقط دارن بابه نمایش گذاشتن اندام شون درشبکه های مجازی جلب توجه میکنن ودرضمن تعجب میکنم ازخانومایی که هیچ توجهی به ظاهرشون نمیکنن.ازنظرمن همممه ی خانوما زیباهستن ولی هرکسی باید بدونه که باچه استایلی وباچه رفتاری جذابترمیشه واینکه ورزش کنه ونذاره چربیهای اضافی اندامشوخراب کنن.

من خودم اصلا اپلیکیشن اینستاگرامو ندارم ولی هراز گاهی توی گوشی دوستان میبینم باورم نمیشه که یه زن چطور حاضرمیشه اون حالت های زننده روبه خودش بگیره وفیلم خودشو پخش کنه،برای پول؟برای مرد؟😏.حالا من به آبرو وشرعیات وحلال وحرومش کارندارم اما اینکه چطور غرورش اجازه میده که خودشو دراون حدپایین بکشه واقعا تعجب آوره.بااین رویه دارید دنیارو جای سخت تری برای خودتون و دختر و خواهراتون میکنید.چون مسلما دست بالای دست بسیاره.

من خودم بدون هیچ عملی همه ی مشخصه های زیبایی رو دارم وبه ظاهرم اهمیت میدم اما عقیده دارم همه چیز درحدتعادلش خوبه آدم باید حرفی برای گفتن داشته باشه وگرنه زیبایی که به یه فوت بنده.

وخواهشم از دخترهاوپسرهای مجرد اینه که قبل از نامزدی وازدواج حتماازطریق همین کانال های تلگرامی که هزینه ای هم نداره آموزش همسرداری ببینن وبعد ازدواج کنن.

خانومها وآقایونی که خیانت میبینن هم از نظر من باید بتونن تصمیم بگیرن، اگه قراره به زندگی ادامه بدن پس طوری ادامه بدن که هم خودشون وهم بچه هاشون وهم خداشون راضی باشه اگه هم میخوان جدابشن بازبایدباامیدوتلاش وسلامت روحی جدابشن مهم تصمیم گرفتنه واینکه اگه خانوما سعی کنن یه سهم مالی از زندگیشون داشته باشن بعدازچندسال زندگی وقتی خیانت ببینندکمترسرخورده میشن زندگی توی برزخ سخته واینکه اگه هرروز خودخوری کنن وفکروخیال دیگه از خودشناسی غافل میشن.پس اول خودشناسی وتآمل کنید بعد تصمیم بگیرید.اگه بدنبال خودشناسی باشید خیلی از مسایل براتون کم اهمیت جلوه میکنه.


الهی همیشه حال دلتون خوب باشه☘️


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی