.

ترک خودارضایی

.

.

ترک خودارضایی
شوهرم هنوز بچه است و به بلوغ عقلی نرسیده :: نکات زناشویی

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

آموزش مسائل زناشویی و نکات پزشکی

آخرین نظرات

شوهرم هنوز بچه است و به بلوغ عقلی نرسیده

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۸ ق.ظ

شوهرم هنوز بچه است و به بلوغ عقلی نرسیده


سلام،خانمی ۲۷ ساله و با همسرم همسن هستیم،هر دو ۱۸ساله بودیم که ازدواج کردیم،همسرم خیلی نپخته و بچه بودچون پسرها دیرتر به بلوغ عقلی میرسن،دعوا و بگومگو هم داشتیم واینکه من هم بیش از حد مسئولیت همه چیز رو قبول کردم وبراش همسر مادر بودم یعنی بیشتر نقش مادرش رو داشتم تا همسر و این اشتباه من بود واون هم اصلا مسئولیت پذیر نبود و حتی مخارجمون رو پدرش میداد. تا اینکه وقتی پسرم ۴ ماهه بود متوجه خیانتش شدم که درحد پیام بوده ظاهرا که زود متوجه شدم و بخشیدمش،ما بازم مشاوره نرفتیم و همون رفتارا ادامه داشت،تا اینکه اینبار بعد ۴ سال متوجه اعتیاد و خیانت دوباره شدم،بازم به هیچکس هیچی نگفتم و خودم بردمش کلینیک ترک اعتیاد،اما نتونست ترک کنه ،گفتم برو کمپ،به همه میگم رفتی مسافرت،قبول نکرد وگفت با قرص و شربت ترک میکنم،در حالی که فقط من و خودشو گول میزد،نتونست ترک کنه تا بعد ۸ ماه وقتی فهمیدم بازم دروغ میگه وهنوز مصرف میکنه به پدرش گفتم،اونم بردش کمپ،منم دادخواست مهریه و طلاق دادم،اما وقتی مشاوره اجباری رفتیم فهمیدم منم یه جاهایی مقصر بودم و اینکه اگه زودتر از اینا من و شوهرم مشاوره میرفتیم چقدر خوب بود.بالاخره بعد کلی التماس از طرف اون و کلی شرط وشروط که گذاشتم بعد ۴ماه برگشتم سر زندگیم..

نتیجه اینکه مشاوره خیلی خوبه به خصوص قبل ازدواج و اینکه برای همسراتون مادری نکنید و غر نزنید

و اگه خیانتی بهتون شد یا دست بزن داشت،سکوت نکنید و با قانون جلوش وایسید،مردها از زن ضعیف خوششون نمیاد،حتی اگه واقعا نمیخواید طلاق بگیرید،بهش بفهمونید که قانونی وجود داره و شما هم حقی دارید،الان راضیم و هر دو تغییر کردیم و همسرم دیگه سراغ مواد نرفته خدا رو شکر

به امید روزی که همه حقیقت زندگی رو درک کنیم....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی