.

ترک خودارضایی

.

.

ترک خودارضایی
متوجه شدم که شوهرم بهم خیانت کرده :: نکات زناشویی

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

آموزش مسائل زناشویی و نکات پزشکی

آخرین نظرات

متوجه شدم که شوهرم بهم خیانت کرده

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ق.ظ

متوجه شدم که شوهرم بهم خیانت کرده


سلام منم خیانت دیدم الانم میدونم خیانت میکنه ،

بنظرم باید اعتماد بنفسمونو بالارببریم خودمونو دست کم نگیریم

خلاصه ب رسیدن هم هست حالا ارایش کوچیک شده تغییر رنگ مو یا لباسای تو خونه طرز حرف زدن و شاداب بودن بزارین فکر کنن هیچ عیب و نقصی نداریم

بخدا منم افسرده بودم اصلاااا نمیرسیدم ب خودم همیشه تو خودم بودم

ولی تصمیم گرفتم دنیارو ب خودم جهنم نکنم ی خورده خودمو تغییر بدم محبت تاثیر داره

فاصله گرفتن کارو بدتر میکنه ولی مطمعنم ی روزی این راه کارا جواب میده

اگ همسرمونو ول کنیم ب حال خودش هم بودنمون کم رنگ میشه هم باشیم نباشیم

براش فرقی نمیکنه پس باید امیدوار ب زندگی بود تو کل بخدا کنیم منم خیلی سختی کشیدم

با کاراش و رفتاراش چن بارررر قعر و دعوا و شکایت برا بچه کوتاه اومدم پس اگ قرار تو زندگی

همچین ادمایی باشیم پس باید ب خودمو وابسته ش کنیم خانوما مردا از زنای ضعیف بیزارن

بنظرم هر چی سیاست زنانه داشته باشیم براشون جذابتره نه غمگین و افسرده اخه چقدر زندگی میکنیم

هر روزمونو با یاد با کی بوده پیشه کی خابیده؟؟ خراب کنیم پس یه یارعلی بگین خودتونو برای ی

زندگی ک لیاقتمونو بسازیم انشالا یکی تو کانالل بگه اینکارارو کرده و جواب گرفته


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی