.

ترک خودارضایی

.

.

ترک خودارضایی
شوهرم چشم چران هست ، چیکار کنم؟ :: نکات زناشویی

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

آموزش مسائل زناشویی و نکات پزشکی

آخرین نظرات

شوهرم چشم چران هست ، چیکار کنم؟

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ق.ظ

شوهرم چشم چران هست ، چیکار کنم؟


#تجارب_همسرانه 


✅راهکار رفتار با همسر چشم چران❓


سلام خسته نباشید فکر میکنم شما تو یه کانال گفته بودید تجربه هاتون راجب همسر چشم چران ب اشتراک بزارید .


من ۲۵ سالمه . پنج سال پیش عقد کردم . دو سال و نیمه که عروسی کردیم .من از ابتدای نامزدی متوجه شدم همسرم هیزه.  چون تجربه کافی نداشتم هربار با توپ و تشر بهش تذکر میدادم . اما بازهم به کارش ادامه میداد . حتی چند بار توی خیابون دعوای بدی کردیم.  همسرم حتی به زنهایی که خیلی زشت بودن فقط حجاب مناسب نداشتن نگاه میکرد.  بعد از ازدواج هم رفتارش ادامه داشت اما کمی بهتر شده بود . الان هم وقتی با همیم متوجه میشم زیر چشمی دید میزنه اما دیگه چیزی ب روش نمیارم یا یه تذکر کوچیک میدم که بفهمه حواسم بهش هست. اما در کل قبول کردم که چشم چرونی توی ذاتشه و هر خرابی را میتوان درست کرد بجز ذات خراب. من بعد از پنج سال فقط تونستم کاری کنم وقتی پیش منه کمی رعایت کنه . اما مگه من همیشه کنارشم؟؟؟ پس ارزش نداره دائم ذهنم درگیر این موضوع کنم.

ضمنا اینو هم اضافه کنم اوایل این مساله انقد اعتماد ب نفس منو پایین آورد که من جراحی های زیادی روی خودم انجام دادم .حتی من مشکل پای پرانتزی داشتم.  وقتی میدیم همسرم به کسایی ک شلوار جذب یا ساپورت میپوشن نگاه میکنه رفتم و جراحی استئوتومی انجام دادم یکسال نتونستم راه برم ولی در عوض الان منم میتونم شلوار جذب ک همسرم محو تماشاش تو تن دیگران میشد بپوشم



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی