.

ترک خودارضایی

.

.

ترک خودارضایی
چرا برخی زنان متاهل خودارضایی میکنند؟ :: نکات زناشویی

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

نکات زناشویی

نکات زناشویی برای همسران

آموزش مسائل زناشویی و نکات پزشکی

آخرین نظرات

چرا برخی زنان متاهل خودارضایی میکنند؟

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۱۰ ب.ظ

چرا برخی زنان متاهل خودارضایی میکنند؟


#زودانزالی: وقتی مردی بدون معاشقه کافی و بدون به #ارگاسم رساندن زن اقدام به دخول مینماید و سریع #انزال میشود؛ تکرار این اتفاق ناکامی زن را به دنبال دارد. پس درمان زودانزالی را جدی بگیرید. و معاشقه طولانی را فراموش نکنید.

 

عدم آشنایی به نقاط حساس بدن زن: یکی از دلایل دیگر ناکامی زن در #رابطه_جنسی، عدم شناخت درست مرد به آناتومی بدن زن هست که علیرغم اینکه مرد تصور دارد به نحو احسن کارش را انجام میدهد. ولی در حقیقت زن لذتی از کارهای انجام شده نمیبرد. پس با آناتومی و شیوه های #تحریک آشنا شوید و راجع به آن از همسرتان بپرسید.


عجله و شتاب مرد برای رسیدن به نقطه پایان:  زنان به زمان بیشتری برای پر شدن نیاز دارند تا بتوانند تخلیه شوند. زنان عاشق وقت اضافه در معاشقه هستند این وقت را جدی بگیرید.


روابط جنسی در صبح شما ﺭﺍ سرحال تر می کند‼️


⇠صبح بهترین زمان برای فعالیت جنسی است زیرا بدن‌ برای این کار آماده است، صبح‌ها استروژن و تستوسترون در بالاترین سطح خود هستند، همچنین رابطه‌ی جنسی طولانی‌تری خواهید داشت زیرا هر چه تستوسترون بیشتر باشد، کیفیت رابطه‌ی جنسی نیز بیشتر خواهد بود.


⇠بالا بودن سطح تستوسترون، میل جنسی مردانه را بیشتر کرده و عملکرد جنسی او را بهتر می‌کند. طبق مطالعات انجام شده هر چه تستوسترون بیشتر باشد، قدرت نعوظ بیشتر خواهد بود.


⛔️ لجبازی ممنوع


_ زندگی میدون جنگ نیست که مدام در حال تلافی کردن و لجبازی هستی زندگی آرامشگاه توست باید روح بلند داشته باشی تا آرامش دهی و آرامش بگیری ...


رابطه_جنسی باعث بهبود سیستم ایمنی بدن می شود


در افرادی که دارای رابطه زناشویی هستند، سیستم ایمنی بدن قوی‌تر از افراد فاقد رابطه زناشویی است. سیستم ایمنی بدن مانند یک سد در مقابل #عفونت ‌ها و سلول‌های #سرطان عمل می‌کند. 


در دانشگاه پنسیلوانیا در یک بررسی مشخص شده سطح آنتی‌بادی‌ها در افرادی که در هفته ۲-۱ بار رابطه زناشویی برقرار می‌کنند، بالاتر است. آنتی‌بادی‌ها، مسئول دفاع از بدن در مقابل عفونت‌ها و سلول‌های سرطانی هستند. داشتن رابطه زناشویی منظم و موثر، باعث کاهش میزان ابتلا به بیماری‌های ویروسی مثل #سرماخوردگی و #آنفلوانزا می‌شود.


حساسیت به بادام برزیلی


اگر با شخصی که به بادام برزیلی آلرژی دارد سکس داشته باشید شما هم به این آلرژی مبتلا می شوید، این تنها حساسیتی است که با سکس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود!



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی